Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Catrin Nordström - 26 mars 2013 19:37

I dag har det varit en dag med massa saker att fixa.
Måste ändå berätta att man börja ana att våren är på väg, solen har värmt riktigt bra idag. Barnen på jobbet ville slänga av sig vinteroverallen och bara gå i jacka. Detta är inte så lätt att ta ställning i för de rör sig hela tiden och då blir man klart varm. Vi vuxna står ju mera stilla och då fryser man lite mera! Nu är barnen 6-7 år gamla så de är riktigt duktiga på att känna efter när de fryser, så de fick ta på sig sina jackor.
Nu till dagens händelse. Jag var först och handlade efter jobbet, mycket mat blev det nu när vi ska iväg till påsk. När detta var klart körde jag till dotterns salong för hon skulle hjälpa mig med min nya telefon. För i går var jag inne och byte min gamla IPhone 3GS till en IPhone 5?Frida började med att göra det man ska men sen så funkade inte mitt nya sim kort, så jag fick åka ner till butiken för att få hjälp med detta. Där var det lång vänter tid, men efter en stund fick jag hjälp! De fick faktiskt byta sim kort.
Hem packa in maten i husbilen, laga mat laxburgare med pressade potatis till. Sen skulle jag göra klart det där med telefonen och då visade sig att jag var tvungen att uppdatera datorn?men sen fick jag fart på det hela. Där emellan bakade jag en äppelkaka!
Egentligen ville jag helst bara vilat idag och läst min bok men ibland blir det inte som man tänkt sig?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer jag att skriva lite om vårt liv och våra resor med husbilen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards