Alla inlägg den 8 april 2013

Av Catrin Nordström - 8 april 2013 20:01

Ja då var det måndag kväll och man sitter framför tv:n. Jag stickar på för fullt, just nu är det kanterna som ska fixas bild kommer plagget är klart!
Jag har berättat om våra duvor på jobbet, jag trodde att de inte skulle vara kvar nu efter helgen men det låg en duva och ruvade på äggen:-) Fast när jag gick hem idag så upptäckte jag att tre av våra 6- åringar petade med en stor pinne upp i boet och duvan hade flugit bort:-( Kan säga att jag blev blixt arg och frågade hur tänkte ni nu? Vi hade pratat om hur viktigt det var att duvorna måste få vara i fred under tiden de låg på äggen! Nu får vi hoppas att duvan kom tillbaka och att inget har hänt med äggen!
Igår skrev vi ju ett mail till Burstner ( till vd och den tekniska chefen) ang några saker, skickade i väg mailet runt kl 17.00 och svaret från vd kom en kvart senare:-) och idag ringde tekniska chefen till Kjell och vi fick svar på våra frågor. Snacka om service!
Vi gick som vanligt vår promenad med Ronja och det var riktigt härligt väder. Vi brukar gå genom en gård som ligger en liten bit ifrån där vi bor. På denna gård finns det en hel del hönor och tuppar, de har inte varit synliga nu under vintern men idag hade de kommit ut. Vilka vackra tuppar! Var bara tvungen att ta lite bilder på dem.
Jag håller nog på att bli förkyld, har ont i mina muskler och i lederna. Längtar grymt mycket efter värme.

Presentation


Här kommer jag att skriva lite om vårt liv och våra resor med husbilen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards