Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Gjort massa saker idag!

Av Catrin Nordström - 1 april 2013 15:12

Vilket härligt väder det har varit idag, man börja känna att det är nog på gång nu med våren!
Jag har redan hunnit med en massa saker idag. Sov ganska länge och sen var det att äta frukost fixa till sig och ta en runda med Ronja innan man körde in till stan. Kjell jobbade idag så jag fick åka själv!
Började med att köra till Jula för att köpa en ny brevlåda, den gamla råkade Kjell backa på med Wapnö lastbilen i vintras. Köpte en stor brevlåda med lås, så nu behöver vi inte oroa oss för att brevlådan ska svämma över med post i sommar.
En sväng till min mamma blev det sen, för att hjälpa henne med tv hon är inte speciellt teknisk.
Därefter körde jag till min son, ville dels titta på hans tand skada och så skulle jag träffa hans nya tjej. En jätte trevlig och mysig tjej har han hittat, hon passar min son perfekt. Snäll, trevlig, pratsam och de verkar ha kul ihop! Är jätte glad för hans skull, för han har det lite svårt att hitta rätt tjej. Sebbe är mycket blyg och inte så pratsam,men väldigt snäll.
Vi körde bort till Frida och Jimmie, hade med mig en grupp med ute möbler som de ville ha på sin balkong. Vi fikade tillsammans och jag fick busat med Sanko, han är så himla mysig denna lilla hund.
Körde hem efter detta besök och det känns så härligt att ha såna Goa ungdomar, de är så mysiga.
När jag kom hem hade Kjell kommit hem, vi åt lite påskpaj och sen gick han ut i husbilen vet inte riktigt vad han håller på med där ute. Själv hade jag bestämt mig för att städa min lilla KIA, den var full med grus och sånt som man drar in med skorna under vintertid. Ronja är ute i trädgården och njuter av att det är vår i luften, ligger på gräsmattan och kolla på allt som händer runt henne.
Nu tänker jag börja läsa en ny bok som jag har laddat hem ifrån biblioteket, ett bra sätt att läsa på tycker jag.
På bilden är det Sanko som sitter fint i soffan hemma hos Frida och Jimmie!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catrin Nordström - 4 maj 2013 14:56

Ja nu har man buggat och det är så himla härligt. Det enda är väl att mitt knä inte riktigt vill dansa lika mycket som jag vill. Så just nu vilar jag lete och sitter ute i solen och njuter av livet. Det blåser varma vindar och man känner en doft av...

Av Catrin Nordström - 3 maj 2013 07:59

Ja då har en vecka till gått, och man liksom inte riktigt med :-) Husbilen är packad med allt man behöver för en helg, ska bara jobba några timmar för att sedan dra i väg mot Skåneland och buggträff. Vi ska få träna upp våra kunskaper i bugg, bena...

Av Catrin Nordström - 1 maj 2013 19:23

I dag har det verkligen varit härligt väder och mycket har jag fått gjort. Kjell har jobbat, de enda dagarna som man inte levererar mjölk är juldan och nyårsdan. Han var hemma rätt tidigt ändå, för det var betesläpp på Wapnö idag och då brukar det va...

Av Catrin Nordström - 28 april 2013 19:37

Ja då har en helg till flugit iväg och man har haft det så himla bra. På kvällen i fredags satt vi i våra vänners husbil, drack lite gott vin och kex med ost. Pratade om allt möjligt och tiden bara rann iväg. Klockan hann bli rätt mycket innan vi kom...

Av Catrin Nordström - 26 april 2013 17:29

Ja då var vi iväg igen med vår stora "pärla":) Vi hade bestämt att vi inte skulle köra mot skåneland men ändå blev det åt detta hållet även denna helgen. Så i går efter jobbet körde vi över åsen och ner mot Helsingborg. Platsen vi stannade vid blev R...

Presentation


Här kommer jag att skriva lite om vårt liv och våra resor med husbilen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards